Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.bip.gminakwidzyn.pl/

Ogłoszenie nr 359002 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Kwidzyn: Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
Część II zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach realizacji projektu pn. Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość, Oś Priorytetowa 3 Regionalneo Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny 17074776700000, ul. ul. Grudziądzka  30, 82500   Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 261-41-51, e-mail przetargi@gminakwidzyn.pl, faks 552 792 306.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminakwidzyn.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.gminakwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.gminakwidzyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.gminakwidzyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
Numer referencyjny: ZP.271.17.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych” w ramach zadań: od nr 1 do nr 4. Zakres obejmuje świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych: szkoły podstawowej w Tychnowach i niepublicznego przedszkola w Marezie, szkoły podstawowej i niepublicznego przedszkola w Rakowcu, Gimnazjum w Liczu, Szkoły Podstawowej w Janowie, Gimnazjum w Nowym Dworze, szkoły podstawowej i przedszkola w Korzeniewie, Zespołu Szkół Specjalnych w Kwidzynie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach, Przedszkola Inegracyjnego w Kwidzynie, Gimnazjum Nr 3 w Kwidzynie, II Liceum Ogólnokształcącego w Kwidzynie oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące. Zadanie nr 1 – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie, Nowym Dworze i Marezie od 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 2 – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Tychnowach, Marezie, Rakowcu, Liczu i Kwidzynie od 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr B do SIWZ. Zadanie nr 3 – „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach, Zespołu Szkół Specjalnych w Kwidzynie, Przedszkola Integracyjnego w Kwidzynie, Gimnazjum Nr 3 w Kwidzynie, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące, II Liceum Ogólnokształcącego w Kwidzynie oraz uczniów do szkoły podstawowej w Rakowcu, niepublicznego przedszkola w Rakowcu i Gimnazjum w Liczu od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr C do SIWZ. Zadanie nr 4 – „Przewóz osób zgodnie z potrzebami Gminy Kwidzyn w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 sierpnia 2017r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr D do SIWZ. 2. Część II Przewóz uczniów biorących udział w zajęciach pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu „Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość”, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020, którego zakres został określony w zamówieniu w zadaniu nr 5. Zadanie nr 5- Przewóz uczniów biorących udział w zajęciach pozalekcyjnych, w ramach realizacji projektu „Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość”, z placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie, Rakowcu, Tychnowach, Liczu i Nowym Dworze. Zamówienie obejmuje również wyjazdy edukacyjne do Oceanarium oraz Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni. Okres realizacji zadania od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr E do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:60130000-8, 60140000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2017
data zakończenia: 30/06/2018
data zakończenia: 31/08/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydaną przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium dla części I zamówienia- 15000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Wadium dla części II zamówienia- 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Szczegółowe informacje dot. wniesienia wadium zapisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin podstawienia pojazdu zastępczego (w min.) 30
termin płatności 10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej 3) zmiana osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy 4) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) zmiana obowiązującej stawki VAT c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawienia faktur, powstania obowiązku podatkowego itp., d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy 5) Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezpośrednio zatrudnionych przy realizacji zadania na warunkach płacy minimalnej, pod warunkiem że będzie miała ta zmiana wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 6) Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 7). Opis możliwych warunków zmiany wynagrodzenia w przypadku opisanym w ust 5) i 6) : Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenie o ilości osób które będą brały bezpośredni udział przy realizacji umowy, a które są zatrudnione na minimalnym wynagrodzeniu o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę) wraz z podaniem w jakim wymiarze czasowym będą zatrudnione w/w osoby.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych” w ramach zadań: od nr 1 do nr 4.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych: szkoły podstawowej w Tychnowach i niepublicznego przedszkola w Marezie, szkoły podstawowej i niepublicznego przedszkola w Rakowcu, Gimnazjum w Liczu, Szkoły Podstawowej w Janowie, Gimnazjum w Nowym Dworze, szkoły podstawowej i przedszkola w Korzeniewie, Zespołu Szkół Specjalnych w Kwidzynie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach, Przedszkola Inegracyjnego w Kwidzynie, Gimnazjum Nr 3 w Kwidzynie, II Liceum Ogólnokształcącego w Kwidzynie oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące. Zadanie nr 1 – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie, Nowym Dworze i Marezie od 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 2 – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Tychnowach, Marezie, Rakowcu, Liczu i Kwidzynie od 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr B do SIWZ. Zadanie nr 3 – „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach, Zespołu Szkół Specjalnych w Kwidzynie, Przedszkola Integracyjnego w Kwidzynie, Gimnazjum Nr 3 w Kwidzynie, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące, II Liceum Ogólnokształcącego w Kwidzynie oraz uczniów do szkoły podstawowej w Rakowcu, niepublicznego przedszkola w Rakowcu i Gimnazjum w Liczu od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr C do SIWZ. Zadanie nr 4 – „Przewóz osób zgodnie z potrzebami Gminy Kwidzyn w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 sierpnia 2017r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
czas podstawienia ojazdu zastępczego (w min.) 30
termin płatności 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Przewóz uczniów w ramach realizacji projektu „Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewóz uczniów biorących udział w zajęciach pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu „Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość”, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020, którego zakres został określony w zamówieniu w zadaniu nr 5. Zadanie nr 5- Przewóz uczniów biorących udział w zajęciach pozalekcyjnych, w ramach realizacji projektu „Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość”, z placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie, Rakowcu, Tychnowach, Liczu i Nowym Dworze. Zamówienie obejmuje również wyjazdy edukacyjne do Oceanarium oraz Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni. Okres realizacji zadania od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
czas podstawienia pojazdu zastępczego (min.) 30
termin płatności 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Z powodu braku aktywności zostaniesz wylogowany za  sekund. Kliknij tu, aby pozostać na stronie..
Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gmina Kwidzyn
Zamawiający
Pomiń łącza nawigacji
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że Państwa ogłoszenie przesłane w dniu 2016-12-05 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2016-12-05 (numer ogłoszenia 359002-2016).
Wszelkie uwagi i komentarze w sprawie publikacji ogłoszeń prosimy kierować na biuletynzp@uzp.gov.pl

Urząd Zamówień Publicznych.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych