IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium dla
części I zamówienia- 15000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Wadium dla części
II zamówienia- 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Szczegółowe informacje
dot. wniesienia wadium zapisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu (przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7) Informacje
na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin podstawienia pojazdu zastępczego (w min.) |
30 |
termin płatności |
10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w
celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania,
którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na
której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej,
na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli
nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje
się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna
z następujących okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od
dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się
niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy
nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub
instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) zmiana wykonawcy
spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej 2) zostały
spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana
jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością,
nie mógł przewidzieć b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej 3) zmiana osób wskazanych w
ofercie Wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje
przedmiot umowy na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy 4) pozostałe
zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa
uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) zmiana
obowiązującej stawki VAT c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawienia
faktur, powstania obowiązku podatkowego itp., d) zmiana zakresu przedmiotu umowy
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy
wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy 5) Zmiana wynagrodzenia w
przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia należnego
Wykonawcy w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezpośrednio
zatrudnionych przy realizacji zadania na warunkach płacy minimalnej, pod
warunkiem że będzie miała ta zmiana wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez
Wykonawcę 6) Zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowych zmian zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 7). Opis możliwych warunków zmiany
wynagrodzenia w przypadku opisanym w ust 5) i 6) : Przed podpisaniem umowy
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenie o ilości osób które będą
brały bezpośredni udział przy realizacji umowy, a które są zatrudnione na
minimalnym wynagrodzeniu o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002
r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę) wraz z podaniem w jakim wymiarze
czasowym będą zatrudnione w/w osoby.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 13/12/2016,
godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane
oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: